ساعت دیواری بالای تلویزیون

ساعت دیواری بالای تلویزیون چی بزنیم؟

مدل های متنوعی برای ساعت دیواری بالای تلویزیون وجود دارد,شما میتوانید با توجه به سبک دیزاین منزل یا محل کار خود, ابعاد محل نصب و رنگبندی محیط خود مدل های زیادی را انتخاب کنید. البته رنگ میز تلویزیون و خود تلویزیون و همچنین سلیقه شما نیز در این انتخاب اهمیت دارد. استفاده از ساعت دیواری مناسب، در مکان مناسب می‌تواند زیبایی خانۀ شما را دوچندان کند.

نکات انتخاب ساعت دیواری مناسب برای بالای تلویزیون

برای انتخاب بهترین مدل ساعت دیواری برای نصب بالای تلویزیون به نکات زیر توجه داشته باشید:

۱. ابعاد و اندازه ساعت دیواری برای بالای تلویزیون

اندازه ساعت را با توجه به اندازه اتاق, سایز تلویزیون و سایز محل نصب انتخاب کنید. فضاهای کوچک‌تر طبیعتاً با ساعت‌های کوچک‌تر زیباتر دیده می‌شوند. از طرف دیگر اگر می‌خواهید بتوانید از فاصلۀ دور ساعت را بخوانید، ساعت‌هایی با صفحه‌های بزرگ‌تر و عددهای واضح‌تر انتخاب کنید. قبل از انتخاب ساعت دیواری؛ محل نصب خود را اندازه گیری کنید و ابعاد ساعت را با توجه به اندازه دیوار در نظر بگیرید.

۲. سبک مناسب

سبک دکور و سبک میز تلویزیون شما نیز مهم است, سبک های کلاسیک و مدرن هر کدام انتخاب خود را دارند. ساعت‌هایی با صفحات رنگی یا بافت‌های خاص را هم بررسی کنید.

۳. رنگ ساعت دیواری و سلیقه شما

برای انتخاب رنگ ساعت دیواری بالای میز تلویزیون در صورت امکان بهتر است رنگ ساعت با رنگ میز یا تلویزیون شما همخوانی داشته باشد. همچنین رنگ ساعت دیواری با رنگ دیوار محل نصب یکی نباشد. به یاد داشته باشید بیش از هر چیز این سلیقه شماست که در انتخاب ساعت دیواری تاثیرگذار است. بهتر است بیشتر به سلیقه خود توجه کنید.

معرفی چند مدل ساعت دیواری بالای تلویزیون

با توجه به نکات گفته شده,برخی از مدل های مناسب برای بالای تلویزیون را به شما معرفی میکنیم, این مدل ها میتوانند گزینه های مناسبی برای نصب در مکان گفته شده باشند.

ساعت دیواری روشنایی طرح ماه و آینه:

این مدل ساعت دیواری با ترکیب ساعت و یک تابلو ماه زیبا؛ در سه نوع بدون روشنایی,روشنایی باسیم و روشنایی ریموت دار موجود بوده و انتخاب مناسبی برای نصب بالای تلویزیون میباشد.


ساعت دیواری طرح مدرن رومی

این ساعت دیواری از نوع ساعت های فانتزی بوده و در سه رنگ طلایی نقره ای و مشکی موجود بوده و کاملا براق و آینه ای میباشد. نمونه نصب شده این ساعت بالای تلویزیون رو میتونید مشاهده نمایید.

ساعت دیواری برای بالای تلویزیون


ست ساعت دیواری و گوشواره آینه ای طرح وان یکاد

اگر بالای تلویزیون شما فضای کافی برای نصب این مدل داشته باشد, یکی از انواع بی نظیرترین مدل ها برای بالای تلویزیون میباشد. این مدل سه تیکه بوده و در طراحی آن از آیه وان یکاد استفاده شده است. میتوانید نمونه نصب شده این مدل ساعت را بالای تلویزیون مشاهده نمایید.

ساعت دیواری بالای تلویزیون


ساعت دیواری فانتزی طرح استیو

از نمونه های بارز و خوب که نمای زیبایی به فضای پشت تلویزیون میدهد ساعت دیواری طرح استیو میباشد. طراحی ساعت مینیمال بوده و در سه رنگ مشکی طلایی و نقره ای به همراه سه سال گارانتی موجود میباشد. نمونه نصب شده این ساعت:

ساعت دیواری بالای تلویزیون طرح استیو


ساعت دیواری آینه ای طرح گراند

این مدل ساعت دیواری از جنس ام دی اف به همراه آینه شیشه ای تولید میشود؛ اعداد رومی در طراحی نمای ساعت بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. اگر به دنبال ساعت دیواری آینه ای برای بالای تلویزیون میگردید گراند گزینه ای مناسب میباشد. این مدل ساعت دیواری در انواع رنگ ها موجود میباشد.

ساعت دیواری بالای تلویزیون چی بزنیم

ساعت دیواری و تابلو طرح مادام

این مدل ساعت دیواری از آن دست طراحی هاست که برای دکوراسیون های مدرن ساخته شده است. رنگ طلایی ساعت دیواری با همه مدل دیزاین منزل یا محل کار ست شده و استفاده از تابلو خانم طراحی بروزتری از ساعت ساخته است.

ساعت بالای تلویزیون

ساعت دیواری طرح ریمون

این ساعت دیواری با طراحی مینیمال جذاب و سه تیکه مناسب سخت پسندان است. ترکیب رنگ سفید و مشکی داخل ساعت باعث شده که با همه نوع دیزاین و میز تلویزیون ست شود.

ساعت دیواری بالای تلویزیون

درباره‌ی محمد علی ابوالقاسمی

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

همچنین ببینید

ساعت دیواری از کجا بخرم

ساعت دیواری از کجا بخرم

ساعت دیواری از کجا بخرم؟ امروزه با گسترش فروشگاه های آنلاین دسترسی راحت تری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *