معرفی ۹ مدل از پر فروش ترین ساعت دیواری ها

ساعت دیواری یکی از وسایل کاربردی بوده و از لحاظ تزئینی نقش بسیار مهمی را در دکوراسیون و زیبایی منزل ما ایفا می کند. در این مقاله ۹ مدل از پر فروش ترین ساعت دیواری که هم از کیفیت بالا و هم از دوام کافی برخوردارند را به شما معرفی میکنیم.

تمام ساعت دیواری های معرفی شده دارای موتور اصل تایوانی بوده و دارای پنج سال گارانتی میباشند؛این محصولات همگی از بالاترین مواد اولیه تولید شده و شامل گارانتی سلامت حین تحویل هم میشوند.

۹ – جایگاه نهم به ساعت دیواری فلزی شیک طرح نیکا اختصاص میابد؛ فلسفه طراحی ساعت دیواری خاص نیکا استفاده از دو متریال فلز و چوب در دکوراسیون مدرن است که ترکیب رنگ و متریال به کار رفته در این محصول ، آن را متفاوت و خاص می کند. فراوانی استفاده از رنگ طوسی در دکوراسیون ایرانی، طراحان ما را وادار به طراحی این ساعت دیواری مدرن کرده است. این محصول از سری ساعت های ترکیبی با متریال های چوب و فلز می باشد و با ابعاد بزرگ خود ، مساحت زیادی از دیوار اتاق نشیمن را پوشش می دهد. این ساعت در واقع یک تابلوی مدرن امروزی برای خودنمایی روی دیوار بی روح اتاق پذیرایی است.

ساعت دیواری فلزی مدرن نیکا

۸ – رتبه هشتم به ساعت دیواری چوبی شیشه ای مدل افرا اختصاص پیدا کرده است. اضافه کردن اکسسوری هایی که متریال هایی از دل طبیعت دارند، انرژی مثبتی را در فضای خانه منعکس می کند.این ساعت دیواری شیشه ای همچون آب زلال و شفاف بوده و فلسفه طراحی این محصول نیز نمایش طبیعت در فضای دکوراسیون است به گونه ای که با هنر زنده کردن فضای بی روح به دیوارهای بی جان، روح ببخشد, بی شک این محصول با فاصله زیاد ، اولویت اول انتخاب زوج های جوان است.

۷ – ساعت دیواری چوبی کارولاین در رتبه هفتم جای گرفته است. انتخاب یک ساعت دیواری کلاسیک جدید برای هدیه به دوستان از آنجایی که سلیقه و تغییرات دکوراسیون فرد مورد نظر را نمی شناسیم کمی پیچیده به نظر می رسد، اما ساعت لوکس کارولاین به دل هر بیننده ای می نشیند و چشم هر مخاطبی را در دکور به خود خیره می کند. ساعت دیواری چوبی کارولاین بدون نقش و نگار اضافی و بدور از تکلف طراحی شده تا نمایش زمان را روی دیوار به زیبایی انجام دهد.

پر فروش ترین ساعت دیواری

۶ – در جایگاه ششم این لیست ساعت دیواری شیک و مدرن طرح لیدی قرار گرفته است. این ساعت دیواری از بدنه ای مات با پنل اعدادی از جنس آینه براق ترکیب شده است. ترکیب این متریال ها بسیار زیبا و چشم نواز بوده و زمینه تیره این ساعت روی دیوارهای روشن جلوه زیبایی داشته و اعداد روی ساعت، براحتی از هر فاصله ای در اتاق قابل مشاهده است. بدنه این محصول بسیار سبک بوده و از چوب ام دی اف ساخته شده است.اعداد این ساعت دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی قابل سفارش بوده و کاملا براق و آینه ای میباشد.

پرفروش ترین ساعت دیواری

۵ – در این جایگاه ساعت دیواری پاندول دار طرح کلارا قرار میگیرد؛ این محصول در عین سادگی ، متفاوت و خاص است. حلقه ای از جنس فلز که از دیوار آویزان شده و یک صفحه شیشه ای با پاندول متحرک دارد!! زیبا و چشم نواز ، بدون تکلف خاصی. ساعت دیواری شیک کلارا در دو قطر ۴۰ و ۶۰ و رنگ های مشکی و طلایی و سیلور تولید و عرضه شده است.

۴ – یه ساعت دیواری شیک واسه پذیرایی, محل کار, منزل و … ؛ساعت دیواری فلزی مدل مارسمال طراحی فوق العاده ای دارد. فرم و شکل مارسمال تمامی محاسبات و قائده کلی ساعت های دیواری قدیمی را بهم ریخته است, در طراحی این ساعت دیواری شیک؛ اعداد ۱۲ و ۵ نمایان بوده و عدد سه نیز با حروف انگیسی به میله های ساعت جوش داده شده است. انتخاب ساعت فلزی مارسمال در واقع بیانگر این موضوع است که شما به تمایز و تفاوت دقت بیشتری دارید چرا که حاضر به استفاده از فرم های قدیمی ساعت های دیواری نیستید. این ساعت در رنگ های متنوع مشکی,طلایی و نقره ای موجود میباشد.

معرفی پرفروش ترین ساعت دیواری ها

۳ – این جایگاه مختص ساعت دیواری جدید طرح منظومه است ؛ این محصول با طراحی شیک و منحصر به فرد مفهوم زیبایی در دل خود دارد. این ساعت از چپ دارای یک رینگ بزرگ طلایی از جنس آینه های مولتی استایل است که نماد خورشیدست. بخش بعدی یک دایره کامل به رنگ طوسی یا یک المان سه بعدی دایره ای مشکی بوده که نماد سیاره هاست و در آخر نیز حلقه ساعت اصلی که از جنس آهن بوده و عدد سه روی آن واضح است. این ساعت مفهوم گذر زمان و چرخش خورشید را نمایش داده و بیننده را به تفکر دعوت می کند.

ساعت دیواری های پرفروش

۲ – در رتبه دوم این لیست ست ساعت دیواری و گوشواره آینه ای طرح وان یکاد قرار میگیرد و انتخاب اول تازه عروس ها برای دکوراسیون منزلشان است. آیه وان یکاد که از آیه های مشهور به دفع چشم زخم است، در بین خانواده های ایرانی و علی الخصوص در فضای دکور زوج های ایرانی ، پر کاربردست. حال ما این آیه را به شکل یک ساعت دیواری شیک به همراه دو عدد گوشواره طراحی کرده ایم. این ست دکوراتیو شامل دو عدد تابلو به شکل گوشواره در اطراف ساعت بوده و ترکیب رنگ های روی ساعت دیواری چشم نوازست. ساعت دیواری این مجموعه با آینه وان یکاد مزین شده و طراحی درخشانی از یک آیه در دل یک ساعت دیواری مدرن است؛ این ست در دو رنگ طلایی و نقره ای قابل سفارش است.

ست ساعت دیواری وان یکاد پرفروش ترین ساعت دیواری

۱ – و اما پرفروش ترین ساعت دیواری سال که ماه نورانی را به منزل شما هدایت میکند؛ ساعت دیواری جدید و شیک طرح ماه و آینه از سری کالکشن جدید و متفاوت روشنایی بوده که طراحی آن را هیچ جا و در هیچ خانه ای تاکنون ندیده اید. ساعت لایتینگ ماه و آینه ترکیب زیبایی از روشنایی و تابلو روی دیوار بوده که مورد علاقه زوج های جوان است. این محصول با ابعاد بزرگ روی دیوار پذیرایی جلوه زیبایی داشته و چشم هر بیننده ای را بمحض ورود به خانه به خود جذب می کند. درون این ساعت دیواری لایتینگ سه کاربرد در یک محصول جا داده شده است؛ ساعت ماه و آینه، یک ساعت کاربردی با اعدادی واضح روی صفحه کریستالی که قطر ۶۰ سانتی متری داشته و از هر فاصله ای می توانید زمان را تشخیص دهید. کاربرد دیگر این محصول، تابلویی جذاب با عکس ماه است که روی یک صفحه چوبی چاپ شده و در کنار صفحه ساعت قرار گرفته است . زیباترین بخش این محصول کاربرد روشنایی آن بوده که امکان نمایش ساعت در تاریکی را داشته و همچون یک چراغ دیواری فانتری روی دیوار خودنمایی می کند .

درباره‌ی محمد علی ابوالقاسمی

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

همچنین ببینید

طریقه نصب ساعت دیواری های فانتزی

دوست دارید برای منزل خود دکوراسیون منحصر به فرد داشته باشید؟ پیشنهاد میکنیم وقتی ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *