معرفی بهترین مدل ساعت دیواری چوبی

در همه خانه‌ها و محل های کار حداقل یک ساعت دیواری وجود دارد که افراد در طول شبانه روز ده ها بار به آن نگاه میکنند. اگر به دنبال بهترین ساعت دیواری چوبی چه از نظر کیفیت و چه از نظر زیبایی هستید؛ در این بخش، فهرستی از بهترین ساعت مدل های ساعت دیواری چوبی را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت دیواری چوبی فلزی طرح کوین

این ساعت دیواری در سایز ۲۰*۹۱ سانت و در رنگ های مشکی, سفید, سرمه ای و قهوه ای موجوده و پنج سال گارانتی داره.

ست ساعت دیواری چوبی مدرن طرح وان یکاد

ست ساعت دیواری وان یکاد

آیه وان یکاد از دیرباز برای رفع چشم زخم کاربرد داشته است,حالا ما اون رو به شکل یک ساعت دیواری و گوشواره آماده کردیم که بسیار شیکه! مجموع فضایی که این ساعت بعد از نصب پر میکنه ۱۵۰×۶۰ سانتی متره و موتور ساعت هم پنج سال گارانتی داره. میتونید این ساعت رو در دو نوع موتور تیکی تاکی و روانگرد بدون صدا سفارش بدید.

ساعت دیواری چوبی فلزی طرح آرویس

ساعت دیواری چوبی شیک طرح آرویس

ساعت دیواری چوبی فلزی آرویس ترکیب زیبایی از رنگ های مشکی و قهوه ای بوده و جذابیت این ساعت به ترکیب رنگ های آن ختم نمی شود. استفاده از دو متریال متفاوت فلز و چوب در کنار هم ، و همچنین اعداد رومی, این ساعت دیواری را متفاوت ساخته است. آرویس با طراحی مینیمال و جذاب ساعت دیواری بسیار سبک وزن بوده و با قطر ۶۰ سانتی متری برای انواع محیط ها و سالن ها طراحی شده است.

ساعت دیواری چوبی آنتیک کد ۲۵۱

ساعت دیواری چوبی آنتیک کد 251

بدنه این ساعت از چوب ام دی اف تولید شده و صفحه ساعت نیز از چرم تولید شده است,تکنیک چاپ بر روی صفحه از چاپ باکیفیت استفاده شده که به این سادگی تغییر رنگ نمیدهد. اعداد ساعت دیواری نیز از چوب راش بر روی ساعت دیواری قرار گرفته اند. بر روی این ساعت دیواری یک شیشه محافظ کار شده است تا از ورود گرد و غبار به درون ساعت جلوگیری کرده و بر زیبایی ساعت بیفزاید. برجستگی کار از روی دیوار نیز ۶ سانتی متر میباشد.این ساعت دیواری در قطر ۶۰ سانتی متری آماده سفارش میباشد.

ساعت دیواری چوبی شیک طرح رابین

معرفی بهترین ساعت دیواری چوبی

رابین با طراحی خاص و ظرافت در ساخت، بی شک چشم هر بیننده ای را درنگاه اول به خود مجذوب خواهد کرد.صفحه نمایش این ساعت دیواری چوبی به شکل دایره طراحی شده و عدم وجود هرگونه محافظ شیشه ای و پلاستیکی روی ساعت، باعث می شود زیبایی و جزئیات آن به خوبی قابل مشاهده باشد. صفحه فلزی محصول در سه رنگ جذاب طلایی، نقره ای و مشکی موجود بوده و شما عزیزان بنا به سلیقه شخصی خود و با در نظر گرفتن رنگ بندی دکوراسیون محیط می توانید رنگ مناسب خود را انتخاب نمایید.

ساعت دیواری شیک چوبی آنتیک کد ۲۵۴

ساعت دیواری چوبی آنتیک کد 254

اگر میخواهید محل زندگی یا محل کار خود را متحول نمایید ساعت دیواری های آنتیک بهترین انتخاب است. بدنه این ساعت از چوب ام دی اف تولید شده و صفحه ساعت نیز از چرم تولید شده است,تکنیک چاپ بر روی صفحه از چاپ باکیفیت استفاده شده که به این سادگی تغییر رنگ نمیدهد. اعداد ساعت دیواری نیز از چوب راش بر روی ساعت دیواری قرار گرفته اند.

ساعت دیواری چوبی آنتیک کد ۲۵۰

بهترین ساعت دیواری چوبی

 این ساعت از چوب ام دی اف طراحی شده و صفحه ساعت نیز از چرم تولید شده است,تکنیک چاپ بر روی صفحه از چاپ باکیفیت استفاده شده که به این سادگی تغییر رنگ نمیدهد. اعداد ساعت دیواری نیز از چوب راش و به شکل رومی طراحی شده و با نقش و نگاری زیبا در مرکز زیبایی خیره کننده به ساعت داده است.

درباره‌ی محمد علی ابوالقاسمی

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

همچنین ببینید

طریقه نصب ساعت دیواری های فانتزی

دوست دارید برای منزل خود دکوراسیون منحصر به فرد داشته باشید؟ پیشنهاد میکنیم وقتی ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *