کف آسانسور چی بندازیم

برای کف آسانسور چی خوبه؟

پوشش و تزئینات کف آسانسور دغدغه بسیاری از ساکنین ساختمان هاست. برای زیبایی کف آسانسور شما راه های گوناگونی دارید. در ادامه انواع روش های تزئین و پوشش کف آسانسور را مرور کرده و به مزایا و معایب هر یک از آن ها میپردازیم:

  1. استفاده از سنگ برای کف آسانسور
برای کف آسانسور چی خوبه

برخی ساکنین سنگ را برای پوشش کف آسانسور انتخاب میکنند. سنگ مقاومت خوبی داشته و قابلیت شستشو نیز دارد, همچنین دارای طرح ها و مدل های متنوع و گوناگونی میباشد. اما سنگ چند معایب نیز دارد, یکی از این معایب سنگین بودن سنگ میباشد, عیب دوم این است که استفاده از سنگ برای پوشش کف آسانسور دارای هزینه بسیار زیادی میباشد. همچنین در صورت شکستگی تعویض آن مشکل بوده و هزینه تعویض آن نیز بسیار زیاد میباشد.

  1. استفاده از موکت برای کف آسانسور
کف آسانسور چی بندازم

گزینه دیگر نیز استفاده از موکت برای کف آسانسور است. این گزینه هزینه ارزان تری داشته و به راحتی نصب میشود. اما موکت نیز دارای معایبی میباشد؛ از جمله این معایب ایجاد اختلاف سطح درون آسانسور, قابل اشتعال بودن آن, تغییر رنگ میباشد, از دیگر معایب موکت این است که در صورت کثیف شدن, تمیز شدن آن به سختی صورت میپذیرد. همچنین با پا خوردن آن ممکن است پستی و بلندی در آن ایجاد شود.

  1. استفاده از کفپوش آسانسور
کف آسانسور چی بندازیم

گزینه آخر نیز استفاده از کفپوش آسانسور میباشد. این کفپوش ها از جنس پی وی سی بوده, معایب بالا را نداشته, به راحتی قابل تعویض بوده و هزینه کمتری نسبت به سنگ کاری دارد. بر روی کفپوش های آسانسور مواد ضد uv کار شده که همین مورد باعث مقاومت کفپوش نسبت به خط و خش شده و میتوان آن ها را با قویترین شوینده ها شست. مشکل اختلاف سطح نیز با کفپوش های آسانسور حل میشود. این کفپوش ها قیمتی ارزان داشته, بر طبق ابعاد آسانسور تولید شده, دارای طرح های متنوع بوده (طرح سنگ, طبیعت و …) و به راحتی قابل نصب و تعویض میباشند. از معایب کفپوش های آسانسور میتوان عدم مقاومت آن ها نسبت به برخورد جسم تیز میباشد.

فروشگاه کرمان استور عرضه کننده انواع کفپوش های آسانسور در مدل ها و طرح های متنوع میباشد. ما این کفپوش ها رو با بالاترین کیفیت درب منزل برای شما ارسال میکنیم. با مراجعه به فروشگاه، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی بهره‌مند شوید و با توجه به نیازهای خود، بهترین کفپوش را انتخاب کنید.

درباره‌ی محمد علی ابوالقاسمی

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

همچنین ببینید

فروش اینترنتی ساعت دیواری لوکس

فروش اینترنتی ساعت دیواری لوکس

اگر به دنبال خرید اینترنتی ساعت دیواری لوکس هستید؛ میتوانید به محض ورود به سایت کرمان استور با یک سایت پر از ساعت های لوکس روبرو شوید. فروشگاه ما عرضه کننده مدل های متنوع این نوع ساعت دیواری ها میباشد. مدل های عرضه شده دارای گارانتی کیفیت و تغییر رنگ و اصالت کالا میباشد و قابلیت ارسال به سراسر کشور را نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *