قیمت ساعت دیواری مدرن و شیک

اطلاع از قیمت ساعت دیواری مدرن و شیک

ساعت دیواری های مدرن و شیک با توجه به طرح, کوچک و بزرگ بودن و کیفیت ساخت با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. این دسته از ساعت ها عموما از جنس چوب یا فلز ساخته میشوند و در برخی از آن ها برای مدرنیته کردن بیشتر نوری یا لایتینگ تولید میشوند و شما نیز میتوانید از ریموت برای خاموش و روشن کردن آن استفاده کنید. برای خرید ساعت دیواری مدرن و شیک با قیمت مناسب، بهتر است با توجه به سلیقه شخصی و نیاز فضای مورد استفاده، بررسی کنید. اما در حالت کلی، قیمت ساعت دیواری مدرن بین ۷۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان متغیر است. در ادامه برخی از این مدل ها را به همراه قیمت معرفی خواهیم کرد.

معرفی چند مدل ساعت دیواری مدرن و شیک به همراه قیمت

در اینجا به معرفی چند مدل ساعت دیواری مدرن و شیک میپردازیم و قیمت آن ها را نیز اعلام میکنیم. توجه داشته باشید قیمت اعلام شده میتواند با گذر زمان نامعتبر شود.

۱- ساعت دیواری نوری مدرن و شیک طرح ماه و آینه

ساعت دیواری مدرن و شیک طرح ماه و آینه

ساعت دیواری ترند ۲۰۲۴ که ماه نورانی را به منزل شما هدایت میکند؛ این ساعت از سری کالکشن جدید روشنایی بوده که طراحی آن را در هیچ خانه ای ندیده اید. ساعت لایتینگ ماه و آینه ترکیب زیبایی از روشنایی و تابلو ماه روی دیوار میباشد. تابلویی جذاب با عکس ماه است که روی یک صفحه چوبی چاپ شده و در کنار صفحه ساعت قرار گرفته است و زیباترین بخش این محصول کاربرد روشنایی آن بوده که امکان نمایش ساعت در تاریکی را داشته و همچون یک چراغ دیواری فانتری روی دیوار خودنمایی می کند .


۲- ساعت دیواری مدرن و شیک طرح گندم زار (نوری)

ساعت دیواری مدرن و شیک طرح گندم زار

این ساعت دیواری بک لایت, ترکیب زیبایی از روشنایی و تابلو روی دیوار بوده که مورد علاقه زوج های جوان است. محصولی که طراحی و ساخت آن چندین ماه زمان برده و امروز به عنوان جدیدترین ترند ساعت دکوراتیو در ایران معرفی شده است, این محصول بیشتر از اینکه یک ساعت دیواری باشد، شاهکار فنی, هنری و مدرنیته در قالب یک تابلو زیباست. از ویژگی های این ساعت دیواری عرضه آن در هشت رنگ متفاوت و جذاب است.


۳- ساعت دیواری مدرنیته طرح سنجاقک

قیمت ساعت دیواری مدرن و شیک طرح سنجاقک

در بین ساعت دیواری های مدرن و شیک طراحی این ساعت دیواری یکی از زیباترین کارهایی است که تا به امروز طراحی شده است. بسیاری از کسانی که این ساعت را خریداری می کنند بیشتر از اینکه به دنبال یک ساعت باشند، قصد خرید یک اثر هنری بی بدیل را دارند. این محصول در دو رنگ طلایی و نقره ای طراحی شده و مناسب استفاده به عنوان ساعت دیواری پذیرایی بوده و زیر نورهای سقف سالن پذیرایی درخششی خیره کننده دارد. ساعت دیواری سنجاقک از بدنه آهنی ساخته شده, قاب اصلی آن از شیشه دودی بوده و صفحه اصلی ساعت از جنس ام دی اف روی آن قرار گرفته است. بخشی از این محصول به شکل یک سنجاق سر طراحی شده که میتوان به نوعی آن را یک ساعت دیواری دخترانه کیوت نامگذاری کرد.


مشاهده دیگر مدل های ساعت دیواری مدرن و شیک به همراه قیمت

اگر تا اینجا از این ساعت دیواری های مدرن و شیک خوشتون اومده میتونید با استفاده از دکمه مقابل قیمت ساعت های دیواری مدرن و شیک را در طرح های متنوع و سایزهای کوچک و بزرگ مشاهده نمایید:

برای خرید یک ساعت دیواری مدرن با کیفیت بالا و قیمت مناسب، بهتر است از فروشگاه های معتبر و با سابقه خرید کنید. کرمان استور سال هاست که در زمینه فروش ساعت های دیواری فعالیت میکند,ما به شما این اطمینان را میدهیم که محصولات ما با بهترین کیفیت عرضه شده و شما را از خرید خوش پشیمان نخواهیم کرد.

درباره‌ی محمد علی ابوالقاسمی

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

همچنین ببینید

فروش اینترنتی ساعت دیواری لوکس

زیباترین ساعت دیواری ها + عکس و ویدئو

از آنجایی که انتخاب یک ساعت دیواری زیبا یکی از پارامترهای مهم برای اکسسوری های دکوراسیون می باشد و باید مطابق سبک چیدمان انتخاب شود هنگام خرید ساعت دیواری بیشتر دقت کنید تا ساعتی که میخرید از زیباترین مدل های ساعت دیواری باشد که علاوه بر نمایش زمان به عنوان یک وسیله تزئینی دکوراسیون شما را نیز متحول کند.در اینجا چندین مدل از زیباترین ساعت های دیواری را برای شما به همراه عکس ,ویدیو و لینک خرید قرار داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *