فروش اینترنتی ساعت دیواری لوکس

فروش ساعت دیواری لوکس اینترنتی

ساعت دیواری را میتوان به عنوان یکی از بهترین تزئینات برای تزئین دیوار و دکوراسیون داخلی نام برد؛ اگر مدلی که انتخاب میکنید یک ساعت دیواری لوکس باشد و مطابق سبک چیدمان انتخاب شود میتواند در زیبایی محیط تاثیر بسزایی داشته باشد. این نوع ساعت دیواری دارای ابعاد و رنگبندی متنوع، بدون قاب و محافظ هستند و از طراحی لوکسی بهره میبرند. اگر به دنبال سایتی برای فروش اینترنتی ساعت دیواری لوکس هستید؛ میتوانید به محض ورود به سایت کرمان استور با یک سایت پر از ساعت های لوکس روبرو شوید. فروشگاه ما عرضه کننده مدل های متنوع این نوع ساعت دیواری ها میباشد. مدل های عرضه شده دارای گارانتی کیفیت و تغییر رنگ و اصالت کالا میباشد و قابلیت ارسال به سراسر کشور را نیز دارند.

معرفی ۴ مدل ساعت دیواری لوکس

در ادامه چهار مدل ساعت دیواری لوکس را به شما معرفی میکنیم و میتوانید لینک مشاهده تصاویر و قیمت ساعت دیواری های لوکس را در انتهای همین مقاله مشاهده نمایید.

۱- ساعت دیواری لوکس ماه و آینه

یکی از لوکسترین مدل های ساعت دیواری را میتوان طرح ماه و آینه معرفی کرد که یک ماه نورانی شیک را به منزل شما هدایت میکند؛ این ساعت تابلویی جذاب با عکس ماه است که روی یک صفحه چوبی چاپ شده و در کنار صفحه ساعت قرار گرفته است. زیباترین بخش این محصول کاربرد روشنایی آن بوده که امکان نمایش ساعت در تاریکی را داشته و همچون یک چراغ دیواری فانتری روی دیوار خودنمایی می کند.

فروش اینترنتی ساعت دیواری لوکس


۲- ساعت دیواری دوطرفه لوکس طرح ماه زیبا

ساعت دیواری دوطرفه طرح ماه زیبا بدلیل خلاقیت در طراحی و کاربرد جدید آن یکی از لوکس ترین ساعت دیواری لقب گرفته است. طراحی لوکس این ساعت موجب شده تا یک تابلو دو طرفه با امکان روشنایی تزئینی در منزل داشته باشید و از هر سمتی که در خانه حضور دارید، زمان را بدانید. این محصول علاوه بر آگاهی از زمان ، یک تابلو دیواری نورانی با زمینه ای از سنگ سفید و یک ماه در وسط آن می باشد که کاربردی فراتر از ساعت دارد.

خرید اینترنتی ساعت دیواری لوکس


۳- ساعت دیواری لوکس هلناز

از سری مدل های دیگر میتوان طرح هلناز با اعداد رومی, محصولی زیبا و با طراحی منحصر به فرد را نام برد. این مدل ساعت برای دکوراسیون های مدرن و دارای طراحی بدون قاب بوده و از سری ساعت های ترند بوده و با قطر ۶۰ و ۸۰ سانتی قابل سفارش است. رنگ طلایی این مدل که خود از رنگ های لوکس و سلطنتی ست میتواند اتاق نشیمن و پذیرایی شما را دگرگون کند.

فروش ساعت دیواری لوکس


۴- ساعت دیواری زیبا گوزن طلایی

از لوکس ترین مدل های ساعت دیواری که از سری ساعت های فلزی مدرن است. یک تابلو مدرن با رنگ های ترند روز و یک گوزن طلایی برای نمایش یک شاهکار هنری روی دیوار که در طراحی آن علاوه بر کاربرد نمایش زمان, هدف خودنمایی یک تابلو دکوراتیو مدرن سه بعدی بوده روی دکوراسیون شما میباشد. میله هایی که افقی و عمودی همدیگر را قطع کرده اند و وجود آینه روی صفحه ساعت، یک نقطه مشکی رنگ و یک گوزن در حال دویدن روی ساعت، ذهن مخاطب را درگیر خود می کند.

خرید ساعت دیواری لوکس


اگر میخواهید تمامی مدل های ساعت دیواری لوکس به همراه تصاویر و قیمت مشاهده نمایید, روی لینک مقابل کلیک کنید:

درباره‌ی محمد علی ابوالقاسمی

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

همچنین ببینید

ساعت دیواری بالای تلویزیون

ساعت دیواری بالای تلویزیون

مدل های متنوعی برای ساعت دیواری بالای تلویزیون وجود دارد,شما میتوانید با توجه به سبک دیزاین منزل یا محل کار خود, ابعاد محل نصب و رنگبندی محیط خود مدل های زیادی را انتخاب کنید. البته رنگ میز تلویزیون و خود تلویزیون و همچنین سلیقه شما نیز در این انتخاب اهمیت دارد. استفاده از ساعت دیواری مناسب، در مکان مناسب می‌تواند زیبایی خانۀ شما را دوچندان کند. در این مقاله به راهنمای انتخاب ساعت دیواری برای بالای تلویزیون میپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *