ساعت دیواری برای ستون

انتخاب و نصب ساعت دیواری روی ستون

در دکوراسیون داخلی ستون ها اگر به درستی تزئین نشوند میتوانند دیزاین منزل را به چالش بکشند؛ اگر در اتاق های منزل و یا در محل کار خود ستونی دارید که قصد تزئین آن را دارید, یکی از گزینه ها تهیه ساعت دیواری برای ستون میباشد. ستون ها با توجه به ابعاد کوچکی که دارند, باید از ساعت دیواری های عمودی در آن ها استفاده شود, البته در برخی ستون ها ساعت دیواری دایره ای تا قطر ۴۰ سانت نیز مناسب میباشد. در ادامه چند مدل از این نوع ساعت دیواری ها را معرفی خواهیم کرد.

۱- ساعت دیواری مدرن و مینیمال طرح آنشرلی:

این ساعت دیواری با المان های بسیار شیکی که همراه خود دارد و عناصری که نه تنها با فضای کلی شما سازگاری دارد بلکه بخشی از هویت دیزاین شما را نیز به دوش میکشد. این ساعت دیواری در دو رنگ ترکیبی سفید مشکی و سفید آبی میتواند خود را با هر دکوراسیونی وفق دهد. این ساعت دیواری لاکچری طراحی زیبا با استفاده درست از خطوط در یک طرح کلی دارد و قطعات مختلف با رنگ های متفاوت در کنار یکدیگر یک صفحه ساعت جذاب را بوجود آورده اند.

ساعت دیواری برای ستون


۲- ساعت دیواری لوکس طرح کوین:

صفحه نمایش این ساعت دیواری زیبا به شکل بیضی طراحی شده و عدم وجود هرگونه محافظ شیشه ای و پلاستیکی روی ساعت، باعث می شود زیبایی و جزئیات آن به خوبی قابل مشاهده باشد. نقطه قوت این محصول رنگبندی آن میباشد, صفحه نمایش کوین در شش رنگ جذاب سفید، قهوه ای,سرمه ای,طوسی,سبز و مشکی مات موجود بوده و شما عزیزان بنا به سلیقه شخصی خود و با در نظر گرفتن رنگ بندی دکوراسیون محیط می توانید رنگ مناسب خود برای ستون را انتخاب نمایید.

ساعت دیواری روی ستون


۳- ساعت دیواری شیک طرح کراس:

ساعت دیواری چوبی طرح کراس از جدیدترین سری ساعت هایی می باشد که بدنه ای مات با پنل اعدادی از جنس آینه براق دارد. ترکیب این متریال ها بسیار زیبا و چشم نواز بوده و زمینه تیره این ساعت روی ستون های روشن جلوه زیبایی داشته و اعداد روی ساعت، براحتی از هر فاصله ای در اتاق قابل مشاهده است. این ساعت در دو رنگ طلایی و نقره ای و در سه سایز ۴۰, ۶۰ و ۸۰ سانتی موجود بوده که سایز ۴۰ سانتی آن برای ستون ها مناسب میباشد.

ساعت دیواری برای ستون

ساعت دیواری های مناسب دیگری نیز برای ستون وجود دارند, که شما میتوانید با توجه به سایز ستون و دیزاین منزل خود آن ها را انتخاب نمایید. برای مشاهده تمامی مدل های ساعت دیواری روی دکمه زیر کلیک نمایید:

درباره‌ی محمد علی ابوالقاسمی

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

همچنین ببینید

فروش اینترنتی ساعت دیواری لوکس

فروش اینترنتی ساعت دیواری لوکس

اگر به دنبال خرید اینترنتی ساعت دیواری لوکس هستید؛ میتوانید به محض ورود به سایت کرمان استور با یک سایت پر از ساعت های لوکس روبرو شوید. فروشگاه ما عرضه کننده مدل های متنوع این نوع ساعت دیواری ها میباشد. مدل های عرضه شده دارای گارانتی کیفیت و تغییر رنگ و اصالت کالا میباشد و قابلیت ارسال به سراسر کشور را نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *