زیباترین ساعت دیواری ها + عکس و ویدئو

زیباترین مدل های ساعت دیواری

زیباترین ساعت دیواری ها همیشه به یک مدل ختم نمیشوند و با طراحی مدل های جدیدتر و بروزتر مدل های قبلی به نوعی از مدل میافتند. همیشه در دنیا طراحان ساعت دیواری با الهام از طبیعت و محیط پیرامون دست به طراحی های شگفت انگیزی میزنند. در ایران نیز طراحان خبره ای وجود داره که کم از طراحی های بین المللی ندارند و همیشه محصولی را تحویل واحد تولید میدهند که با پارامترهای زیبایی بین المللی مطابقت دارد.

از آنجایی که انتخاب یک ساعت دیواری زیبا یکی از پارامترهای مهم برای اکسسوری های دکوراسیون می باشد و باید مطابق سبک چیدمان انتخاب شود هنگام خرید ساعت دیواری بیشتر دقت کنید تا ساعتی که میخرید از زیباترین مدل های ساعت دیواری باشد که علاوه بر نمایش زمان به عنوان یک وسیله تزئینی دکوراسیون شما را نیز متحول کند.

معرفی مدل ها

در اینجا چندین مدل از زیباترین ساعت های دیواری را برای شما به همراه عکس ,ویدیو و لینک خرید قرار داده ایم.

۱- ساعت دیواری طرح نیکا:

فلسفه طراحی ساعت دیواری خاص نیکا استفاده از دو متریال فلز و چوب در دکوراسیون مدرن است که ترکیب رنگ و متریال به کار رفته در این محصول ، آن را متفاوت و خاص می کند. فراوانی استفاده از رنگ طوسی در دکوراسیون ایرانی، طراحان ما را وادار به طراحی این ساعت دیواری مدرن کرده است. این محصول از سری ساعت های ترکیبی با متریال های چوب و فلز می باشد و با ابعاد بزرگ خود ، مساحت زیادی از دیوار اتاق نشیمن را پوشش می دهد. این ساعت در واقع یک تابلوی مدرن امروزی برای خودنمایی روی دیوار بی روح اتاق پذیرایی است.

زیباترین ساعت دیواری - مدرن نیکا


۲- ساعت دیواری طرح کارولاین

ساعت دیواری چوبی کارولاین از زیباترین مدل های ساعت دیواری به شمار میرود؛ ساعت دیواری کلاسیک و لوکس کارولاین به دل هر بیننده ای می نشیند و چشم هر مخاطبی را در دکور به خود خیره می کند. ساعت دیواری چوبی کارولاین بدون نقش و نگار اضافی و بدور از تکلف طراحی شده تا نمایش زمان را روی دیوار به زیبایی انجام دهد و در رنگ های سفید طلایی, سفید نقره ای, مشکی طلایی و مشکی نقره ای موجود است.

زیباترین مدل ساعت دیواری-طرح کارولاین


۳- ساعت دیواری پاندول دار کلارا

در این جایگاه ساعت دیواری پاندول دار طرح کلارا قرار میگیرد؛ این محصول در عین سادگی ، متفاوت و خاص است. حلقه ای از جنس فلز که از دیوار آویزان شده و یک صفحه شیشه ای با پاندول متحرک دارد!! زیبا و چشم نواز ، بدون هیچ تکلف خاصی.

ساعت دیواری کلارا از زیباترین مدل های ساعت دیواری


۴- زیباترین ساعت دیواری سال؛ طرح ماه و آینه

و اما یکی از زیباترین مدل ها, که عنوان ساعت دیواری سال را نیز یدک میکشد و ماه نورانی را به منزل شما هدایت میکند؛ ساعت دیواری جدید و شیک طرح ماه و آینه میباشد. ساعت لایتینگ ماه و آینه ترکیب زیبایی از روشنایی و تابلو روی دیوار و با ابعادی بزرگ؛ مورد علاقه زوج های جوان است. این ساعت تابلویی جذاب با عکس ماه است که روی یک صفحه چوبی چاپ شده و در کنار صفحه ساعت قرار گرفته است . زیباترین بخش این محصول کاربرد روشنایی آن بوده که امکان نمایش ساعت در تاریکی را داشته و همچون یک چراغ دیواری فانتری روی دیوار خودنمایی می کند.


۵- ساعت دیواری مفهومی طرح منظومه

ساعت دیواری منظومه از دیگر انواع مدل های زیباست ؛ این محصول زیبا و مفهومی طراحی شده است و مورد پسند علاقه مندان به نجوم است. منظومه از چپ دارای یک رینگ بزرگ طلایی است که نماد خورشیدست. بخش بعدی یک یک المان سه بعدی دایره ای مشکی بوده که نماد سیاره هاست و در آخر نیز حلقه ساعت اصلی که از جنس آهن بوده و عدد سه روی آن واضح است. این ساعت مفهوم گذر زمان و چرخش خورشید را نمایش داده و بیننده را به تفکر دعوت می کند. این مجموعه در دو رنگ طلایی و نقره ای آماده سفارش است.

ساعت دیواری زیبا طرح منظومه


۶- ساعت دیواری طرح هلناز

ساعت دیواری طرح هلناز با اعداد رومی محصولی زیبا با طراحی منحصر به فرد است. این مدل ساعت برای دکوراسیون های مدرن و دارای طراحی بدون قاب بوده و از سری ساعت های ترند است. هلناز با قطر ۶۰ و ۸۰ سانتی از سری ساعت های دیواری بزرگ مناسب اتاق نشیمن و پذیرایی میباشد. تصویر این ساعت دیواری زیبا را مشاهده کنید:

عکس زیباترین ساعت دیواری


۷- زیباترین ساعت دیواری جدید – طرح ریمون

عنوان زیباترین ساعت دیواری جدید هم به طرح ریمون میرسد؛ این محصول ترکیب جذابی از چوب و فلز و رنگبندی سفید و مشکی میباشد که با هر مدل دکوراسیونی ست میشود. این ساعت دیواری در ابعاد ۱ متر و بیست سانتی متر طراحی شده که با خرید این ساعت دیواری زیبا دیگر نیازی به هزینه برای خرید تابلوی دیواری نخواهید داشت.

زیباترین ساعت دیواری جدید


۸- ساعت دیواری زیبا و ترند گوزن طلایی

از زیباترین ساعت های دیواری قصد معرفی مدلی متفاوت به شما داریم. این مدل از سری ساعت های فلزی مدرن بوده که یک تابلو مدرن با رنگ های ترند روز و یک گوزن طلایی برای نمایش یک شاهکار هنری روی دیوار است. در طراحی ساعت علاوه بر کاربرد نمایش زمان هدف خودنمایی یک تابلو دکوراتیو مدرن سه بعدی بوده است . میله هایی که افقی و عمودی همدیگر را قطع کرده اند باعث جلب توجه میمهانان شما شده و وجود آینه روی صفحه ساعت، یک نقطه مشکی رنگ و یک گوزن در حال دویدن روی ساعت، ذهن مخاطب را درگیر خود می کند.

زیباترین ساعت دیواری طرح گوزن

درباره‌ی محمد علی ابوالقاسمی

محمد علی ابوالقاسمی هستم,موسس وب سایت کرمان استور,چند سالی هست که در زمینه فروش ساعت و استیکر دیواری در خدمت شما سروران گرامی هستم.

همچنین ببینید

کفپوش آسانسور

کفپوش آسانسور از کجا بخرم

برای خرید کفپوش آسانسور میتوانید مدل های متفاوتی را در بازار پیدا کنید, در هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *