کفپوش آسانسور طرح ورساچه 2

کفپوش آسانسور طرح ورساچه 2

جنس: PVC با لایه محافظ UV

کاملا براق

ضخامت: حدودا سه میلیمتر

بعد از ثبت سفارش ,از سمت پشتیبانی فروشگاه با شما تماس گرفته شده و مطابق با عرض و عمق آسانسور شما کفپوش تولید میگردد.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش کفپوش,بخش "نحوه سفارش" در پایین همین صفحه را مطالعه فرمایید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
اضافه به مقایسه0
افزودن به علاقه‌مندی‌ها
3,490,000 تومان بدون مالیات
ناموجود
توضیحات

ویدئو محصول:

 
 

مشاهده در آپارات

 

معرفی اجمالی محصول:

تزئینات و پوشش کف آسانسور بعد از چند سال استفاده (و یا حتی زودتر)، آن زیبایی اولیه را ندارد و یا ممکن است خراب و شکسته شود و ترمیم و تعویض آن، اگر شدنی هم باشد، هزینه هایش مقرون به صرفه نباشد. همچنین، خاص و جذاب بودن نیز یکی دیگر از معیارهایی است که معمولا در پوشش کف آسانسور جدی گرفته نمیشود.

کفپوش آسانسور یک روش جدید برای پوشش کف آسانسور است. در این روش نیازی به چسب برای چسباندن کفپوش نیست. به راحتی نصب میشود و نیاز به خشک شدن ندارد. استیکر کفپوش از جنس PVC است و با لایه ای مقاوم پوشیده شده تا قابل شستشو و ماندگار شود. این استیکرها دارای چسب مخصوص بوده که به وسیله آن بر روی تمام سطوح صاف، قابل نصب هستند.

کفپوش آسانسور طرح سنگ مدل ورساچه، نازک است و همین ویژگی باعث میشود که پس از نصب، مشکلی از نظر اختلاف سطح ایجاد نکند. همچنین شما به راحتی و با ابزارهای داخل جعبه ی همراه کفپوش ها میتوانید آن را نصب کنید.

استفاده از کفپوش های آسانسور مزیت های زیادی نسبت به روش های دیگر طراحی کف کابین آسانسور دارد:

  1. طرح های متنوع دارد.
  2. قابل شستشو و مقاوم در برابر سایش است.
  3. میتوان آن را برداشت و طرح دیگری را جایگزینش کرد.
  4. بسیار سریع نصب میشود و بلافاصله قابل استفاده است.
  5. ساده نصب میشود و نیاز به پرداخت هزینه نصب نیست.
  6. تصویر یکپارچه ای دارد و کمترین بند در آن وجود دارد.
  7. نسبت به سایر روش ها بسیار ارزان است و خروجی بسیار جذابی دارد.

 

جنس محصول:

استیکر کفپوش یک لایه PVC است که تصویر روی آن با کیفیت بالا چاپ میشود. سپس روی آن با لایه ای مقاوم و ضد UV پوشانده میشود. این لایه وظیفه محافظت از تصویر را برعهده دارد. این نوع از پوشش به خاطر ضخامت کم، مشکل اختلاف سطح را به وجود نخواهد آورد. لایه محافظ باعث میشود شما بتوانید آن را با قویترین شوینده ها بشویید و نگران خراب شدن آن نباشید. استیکر کفپوش به مرور زمان و تردد روی آن، دقیقا هم شکل بافت زیرین خود میشود و مقاومت آن افزایش می یابد.

 

نحوه سفارش:

برای سفارش محصول,لطفا مراحل زیر را با دقت انجام دهید ,تا خروجی کار شما دقیقا مانند تصویر شود:
 
1- اندازه گیری دقیق آسانسور: آسانسور شما شبیه یه یکی از حالت های زیر میباشد. یا ورودی کوچکتری نسب به عرض آسانسور دارد و یا خیر. در هر صورت برای سفارش کفپوش باید عرض و عمق آسانسور خود را به دقت بر حسب سانتی متر اندازه گیری کنید. دقت کنید که محدوده ای را اندازه گیری کنید که امکان نصب استیکر کفپوش را دارد. برای مثال برخی آسانسورها قرنیزی دارند که چند سانتیمتر از فضای کابین را در کف اشغال کرده است. یا پاخور و ریل جلوی درب امکان نصب ندارند.
 
نحوه اندازه گیری برای کفپوش سه بعدی آسانسور
 
2- وارد کردن اندازه ها و سفارش: بعد از اندازه گیری, با استفاده از دکمه افزودن به سبد خرید مراحل سفارش را انجام داده و خرید خود را ثبت نمایید.بعد از ثبت سفارش از سمت پشتیبانی فروشگاه با شما تماس گرفته شده و با دریافت عرض و عمق آسانسور شما و مطابق با عرض و عمق آسانسور شما کفپوش تولید میگردد.

 

طریقه نصب:

نصب این کفپوش ها بسیار ساده بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد؛ برای نصب کفپوش آسانسور مراحل زیر را با دقت دنبال کنید:

۱- بازکردن بسته بندی: داخل بسته بندی علاوه بر کفپوش, یک عدد چسپ آکواریوم به همراه دو عدد محلول براق کننده و ضد uv کفپوش (25 گرمی) و غلطک نقاشی 5 سانتی برای شما ارسال میشود.

۲- نظافت کف آسانسور: ابتدا کف آسانسور خود را کاملا نظافت کنید, کف آسانسور باید عاری از هر گونه آلودگی باشد. همچنین کف آسانسور نباید دارای پستی و بلندی باشد و باید یکدست صاف باشد.

۳- تنظیم استیکر کفپوش در محل نصب: استیکر کفپوش را بازکنید و کف اسانسور قرار دهید. جهت صحیح و موقعیت دقیق آن را یک بار تمرین کنید, میتوانید با استفاده ار تیغ کاتر قسمت های اضافی را برش دهید.

۴- آغشته کردن کف آسانسور به چسپ: بعد از آنکه جهت صحیح و موقعیت دقیق کفپوش را روی آسانسور خود تمرین کردید, کف آسانسور خود را کاملا به چسپ آکواریوم آغشته کنید.

۵- قرار دادن کفپوش در محل: بعد از آغشته کردن کف آسانسور به چسپ؛ کفپوش را کف آسانسور خود بچسپانید و ساعاتی را منتظر بمانید تا کاملا خشک شده و بچسپد؛ میتوانید برای خوب چسپیدن کفپوش به کف آسانسور و خارج شدن هوای آن؛ یک وزنه بر روی کفپوش قرار دهید. (وزنه نباید دارای نقاط تیز باشد)

۶- استفاده از محلول براق کننده و ضد uv: بعد از چسپاندن کفپوش به کف آسانسور, دو محلول براق کننده را با هم مخلوط کرده و با غلطک نقاشی کفپوش خود را به محلول براق کننده آغشته کنید و ساعاتی را منتظر بمانید تا خشک شود. این لایه وظیفه محافظت از تصویر را برعهده دارد. این نوع از پوشش به خاطر ضخامت کم، مشکل اختلاف سطح را به وجود نخواهد آورد. لایه محافظ باعث میشود شما بتوانید آن را با قویترین شوینده ها بشویید و نگران خراب شدن آن نباشید. استیکر کفپوش به مرور زمان و تردد روی آن، دقیقا هم شکل بافت زیرین خود میشود و مقاومت آن افزایش می یابد.

۷- کار تمام است؛ لذت ببرید :)

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نوع محصول
کفپوش سه بعدی آسانسور
جنس استیکر
پی وی سی خودچسب
ضخامت
یک میلیمتر
امکان شستشو
دارد
متعلقات محصول
استیکر کفپوش، چسپ, محلول براق کننده، بروشور راهنمای نصب
نظرات
در حال حاظر نظری برای این محصول درج نشده است؛ میتوانید در ادامه نظر و یا پرسش خود را در مورد این محصول مطرح نمایید. به تمامی پرسش ها پاسخ داده میشود.

ثبت نظر شما

  • ارزش خرید:
  • کیفیت ساخت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگذاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
برچسب های محصول
کالاهای مشابه
3,690,000 تومان
کفپوش آسانسور طرح ورساچه جنس: PVC با لایه محافظ UV کاملا براق ضخامت: حدودا سه میلیمتر بعد از ثبت سفارش ,از سمت پشتیبانی فروشگاه با شما تماس گرفته شده و مطابق با عرض و عمق آسانسور شما کفپوش تولید میگردد. جهت...
3,690,000 تومان
کفپوش سه بعدی آسانسور طرح سنگ جنس: PVC با لایه محافظ UV کاملا براق ضخامت: حدودا سه میلیمتر بعد از ثبت سفارش ,از سمت پشتیبانی فروشگاه با شما تماس گرفته شده و مطابق با عرض و عمق آسانسور شما کفپوش تولید میگردد. جهت...

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم